Regulamin

Każdy klub powinien posiadać zasady. Dzięki temu można utrzymać dyscyplinę i zapobiec niepotrzebnym problemom między członkami Blue Parrots, a także osobami z innych klubów.

1. Panuje całkowity zakaz wdawania się w dyskusje obrażające statut naszego jak i innych klubów. Obrażanie siebie nawzajem i społeczności, do której nie należysz jest nie w porządku. Psujesz w ten sposób dobre imię klubu i osób w nim przebywających.
2. W klubie obowiązuje zakaz wszczynania kłótni. Każdy członek klubu winien świadomy być tego, że wszczynający kłótnie będzie karany najbardziej ze wszystkich.
3. Ignoruj zaczepki i hejty na temat klubu. Nie wdawaj się w niepotrzebną dyskusję z nieznajomą osobą, która prawdopodobnie nawet nie wie jaka jest sytuacja w klubie. Liderzy się tym zajmą.
4. Dyscyplina to podstawa. Nie ignoruj spotkań i czasu poświęconego przez liderów i innych członków, zaplanowanie różnych wydarzeń pochłania sporo czasu i decyzja właścicielki i liderów jest w tym temacie nie do podważenia.
5. Spotkania to priorytet klubowiczów. Chcesz iść na CS'y, robić reputacje i tym podobne pod czas spotkań? To chyba nie jest to klub dla ciebie.
6. Każdy w Blue Parrots zdaje sobie sprawę, że macie prywatne życie, dlatego jeśli nie możecie stawić się na spotkaniu z powodu nieoczekiwanego wyjazdu, nauki lub innej tego typu sytuacji to jesteśmy to w stanie zrozumieć. Jedyne czego oczekujemy to usprawiedliwienia swojej nieobecności w wiadomości prywatnej do jednego z liderów.
7. Nie proś o wyższą posadę w klubie. Każdy na takową powinien zasłużyć ciężką pracą i aktywnością. Udzielanie się w klubie może ci ją podwyższyć ale pytanie o podniesienie stopnia rangi jest u nas krzywo postrzegane.
8. Strój klubowy i koń jest dla każdego członka osobnym obowiązkiem - powinieneś go posiadać w jak najbliższym czasie od dołączenia. Dołączając do klubu zobowiązujesz się do jego kupna.
9. Nie tolerujemy na spotkaniach ciągłego "zaraz wracam". Kolacja, obiad lub wyprowadzenie psa czy nakarmienie kota może poczekać. Spotkania zazwyczaj trwają nie więcej niż godzinę/półtora. Takie ciągłe przerwy niszczą organizację grupy.
10. Opuszczając klub wypadałoby gdybyś napisał nam powód swojego odejścia. Nawet jeśli jest naprawdę prosty. W ten sposób będziemy mogli poprawić to co Tobie się u nas nie podobało. Nie obrazimy się na Ciebie z tego powodu.
11. Dołączając do klubu musisz wiedzieć, że wszystkie zdjęcia, rozmowy, filmiki, hasła do kont - zostają w klubie. Nie masz prawa udostępniać żadnych treści z konwersacji lub czatu klubowego Star Stable bez zgody ich autora lub lidera.
12. Wulgaryzmy nie są karane zaniżeniem rangi lub wyrzuceniem z klubu, jednak mimo wszystko nie chcemy mieć w swoich szeregach osoby która przeklina co drugie słowo bez większego powodu.
13. Kontakt jest potrzebny, więc nie wyobrażamy sobie, że któryś z członków nie posiada Facebook'a/Messengera. Jest on obowiązkowy.


1. Istnieje całkowity zakaz wysyłania łańcuszków. Nikt nie ma zamiaru odpisywać na wiadomości typu "Twoja matka zostanie zabita jeśli nie wyślesz tego do 15 osób w ciągu 15 minut". Dajcie sobie spokój. Naruszanie tego podpunktu grozi wyrzuceniem z klubu.
2. Każdy klubowicz ma posiadać w nicku swoją nazwę ze Star Stable. Nikt nie będzie pamiętał wszystkich nazw. Jeśli nie masz nicku to liderzy mogą pomyśleć, że nie uczestniczysz w życiu klubu, ponieważ nie wiedzą, że np. taka Lovisa to tak naprawdę ta Kasia, którą wyrzuciły z konwersacji.
3. Nie zmieniaj nazwy, zdjęcia, koloru i emoji konwersacji bez zgody liderów. Tyczy się to także zmiany nicków innym klubowiczom, no chyba że osoba taka wyrazi na to zgodę. (Mimo wszystko nazwa gracza ma być w nicku zawarta).
4. Jest zakaz prowadzenia kłótni i wszystko co zostało napisane lub przesłane na chat klubowy - ma na nim pozostać. Jest całkowity zakaz wysyłania screenów rozmowy klubowej do osób postronnych (takich, które nie należą do klubu). Liczy się to też z grupami na facebooku typu "hejted". Problemy rozwiązujemy prywatnie, a nie publicznie.
5. Istnieje zakaz dodawania do grupy ludzi postronnych. Osoby takie zazwyczaj nie wiedzą, że obowiązuje jakiś regulamin i "pożyczają" sobie treści znajdujące się na konwersacji. Osoby należące do innych klubów nie mogą przebywać jednocześnie na konwersacji klubu Blue Parrots. Nie bierzemy także pod uwagę wytłumaczenia "bo moja ibff się na mnie obrazi jeśli jej nie dodam, stracę moją przyjaciółkę". Zdarzało się to już parę razy i nie chcemy do tego dopuścić jeszcze raz.
6. Każdy gracz, który nie stawi się przynajmniej dwa razy w tygodniu na konwersacji może zostać ukarany obniżeniem rangi. Nikt przecież w dzisiejszych czasach nie ma problemu z napisaniem "hej" na chacie. Jednak byłoby miło gdyby klubowicze napisali więcej, np. rozpoczynając jakiś ciekawy dla innych temat.

OSTATNIA AKTUALIZACJA REGULAMINU: 30:12.2018

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz